Beoordelingen van 't Krinkelhoekje Oss

Recente recensies

5.0
WvdB
gisteren

Bestelling van zaterdag 3 dec 2022. Prima!

Jan en Wil Nillesen
5 december 2022
F v B
3 december 2022

Gewoon goed 👍

Michelle
2 december 2022

Normaal gesproken krijg ik bij een friet saté ajam zonder satesaus altijd wel de atjar en uitjes, maar nu had ik gewoon een bak friet met drie kipstukjes. Erg jammer

Vos
2 december 2022
WvdB
30 november 2022

Bestelling van zaterdag 26 nov 2022.

Maikel Auwens
30 november 2022

Super tevreden over alles.

Anouk
28 november 2022
Jan Nillesen
28 november 2022

Toen ik dit: 1× Super ambachtelijke gehaktbal € 6,75 bestelde kreeg ik één enkele gehaktbal, zonder frites en zonder mayo! Telefoon aldoor in-gesprekstoon. Dus zelf naar de zaak moeten lopen voor opheldering. Ik kreeg een zak frites (zonder de mayo en zonder tegemoetkoming van de reeds betaalde bezorgkosten. Dit is de derde keer, dat een bezorgde bestelling niet klopte.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Oomen
28 november 2022

Het was de eerste keer dat ik een bestelling plaatste en het werd snel bezorgd, eten was heerlijk en ook goed warm! Echt een aanrader 😁

Remco van der Meer
28 november 2022

De beste en lekkerste kapsalon van Oss

Baris Sava
27 november 2022

Gewoon goed bezig!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ulijn
27 november 2022

Heerlijk en netjes op tijd bezorgd. Dankjewel!

Angelin Ulijn
26 november 2022

Hoi team Fransje Loeffen de spareribs waren weer heerlijk👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Wilson
25 november 2022

Super op tijd en lekker warm top weer

Ilona Smits
25 november 2022

Bestellingen goed lezen blijft toch lastig.

Marc
25 november 2022
Peter van der Bolt
25 november 2022
Wendy
22 november 2022

Prima eten en goed warm. Alleen wel ruim een uur op de bestelling moeten wachten en dat vind ik lang voor een doordeweekse avond.

WvdB
22 november 2022

Bestelling van zaterdag 19 nov 2022.

Rilana Roelofs
22 november 2022

Lekker eten!!

Cindy van Gils
20 november 2022

Zoals altijd was het weer lekker alleen de friet was erg hard.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A.van Poppel
19 november 2022

Het eten was warm

Camé Veldman
18 november 2022

Fijn dat men de namen kan aangeven als je met een grote groep bent; heerlijk gegeten en snellere bezorging dan verwacht! Wij blijven zeker bestellen!

Van orsouw
17 november 2022

Keurig netjes op tijd bezorgd door een keurige bezorger. Eten was lekker warm!!

José
17 november 2022

Normaal zeer goed vandaag was eten koud

Kim
16 november 2022

Dit is de tweede keer dat de friet niet zo lekker is. Zacht en klef, totaal geen crunch meer. Dat was voorheen altijd wel. Andere friet? Teveel adressen om te bezorgen waardoor het te lang onderweg is? Toch wel heel erg jammer!

WvdB
16 november 2022

Bestelling van zaterdag 12 nov 2022.

Peter en Inez Gommans Den Ouden
16 november 2022
Marcel
13 november 2022

Snel gebracht en heel lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Britt
12 november 2022

Friet was heel slap heel vies

Reactie van 't Krinkelhoekje

Excuses voor het ongemak! We hebben een mail gestuurd ✌🏼

Bianca Janssen
11 november 2022

Het was jammer en dat ben ik niet gewend van jullie maar de friet was tegen het lauwwarme aan en de hamburger was ook niet echt heel warm. De smaak is nog steeds fantastisch. 😃

Reactie van 't Krinkelhoekje

Excuses voor het ongemak! We hebben een mail gestuurd ✌🏼

Angelin Ulijn
11 november 2022

Team Loeffen altijd alles goed en alles kan, maar ik doe dit nooit, maar nu wil ik laten weten de friet kleine stukjes hard en donker, waarom geen gele gouden frieten, ze zijn er wel, dus geen slechte aardappelen oogst. Nogmaals sorry hiervoor, gr Amgelin

Reactie van 't Krinkelhoekje

Dankjewel voor de opmerking! We hebben je een mailtje gestuurd. ✌🏻

WvdB
10 november 2022

Bestelling van zaterdag 5 nov 2022.

Gert dwarswaard
7 november 2022

De spareribs waren weer fantastisch

Reactie van 't Krinkelhoekje

Dankjewel 👍🏼

Vanessa
6 november 2022

Te late bezorging daardoor koud eten. Meteen gebeld en super netjes opgelost door de bestelling opnieuw te bezorgen en dit maal goed heet en heb heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arno en margo
6 november 2022

Was lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Heidi Strik
6 november 2022

Prima, was niks op aan te merken. Lekker en snel bezorgd.

Gert dwarswaard
5 november 2022

De friet was taai , de rest ging wel

Reactie van 't Krinkelhoekje

Onze excuses! We hebben u een mailtje gestuurd.

Van aar
5 november 2022

Het eten was koud, de hapjes waren geplet, op de ribkes zat geen ketjap saus en dus droog. Teleurstelling.

Reactie van 't Krinkelhoekje

Onze excuses! We hebben u een mailtje gestuurd.

Wendy
5 november 2022

Bucket met chicken strips waren erg lekker! Door de drukte hebben we lang (een uur en een kwartier) moeten wachten op onze bestelling. Frietjes waren niet warm meer.

Reactie van 't Krinkelhoekje

Onze excuses! We hebben u een mailtje gestuurd.

Peter w
4 november 2022

Smaakte goed saus apart zou mooi zijn snelle bezorging

Hans vos
3 november 2022
Peter en Inez Gommans Den Ouden
2 november 2022

Heerlijk en fijn op tijd. Bedankt!

WvdB
1 november 2022

Bestelling van zaterdag 29 okt 2022.

Bvsteen
30 oktober 2022

De loaded fries pikant gehakt met als extra cheddar saus, mijn nieuwe favoriet!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda Lenting
30 oktober 2022

Friet was lauw en slap. Denk als laatste bezorgd.

Suppers
28 oktober 2022

De spareribs van het Krinkelhoekje zijn echt de lekkerste, en ook nog een snel bezorgd

JJ
28 oktober 2022

een snelle bezorging, maar..... de beide friet normaal die waren bijna koud en taai. Zeer zeker absoluut niet lekker. De vegetarische bami moest je ook heeeel snel opeten want ook die was bijna koud

Pas
27 oktober 2022
Peter en Inez Gommans Den Ouden
26 oktober 2022

Bezorging 20 minuten te laat, vorige keer een kwartier. Vind ik minder prettig...

WvdB
24 oktober 2022

Bestelling van zaterdag 22 okt 2022.

Samantha
24 oktober 2022

Heerlijke spareribs, en de kapsalon shoarma vonden de kinderen super. Snelle en nette bezorging

Daniëlle pigmans
23 oktober 2022

Super lekkere ijsjes besteld. Onze dochters waren helemaal gelukkig. Gaan we zeker nog een keer doen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robbert
23 oktober 2022
Ruud
22 oktober 2022

Snelle bezorging en lekker gegeten

Peter en Inez Gommans Den Ouden
19 oktober 2022

Alles prima, was wel laat, 20 minuten.

Joost
17 oktober 2022
Leon
13 oktober 2022

Frietjes lekker gebakken en lekker heet. Ardeense Sate was heerlijk!! Bezorging prima op tijd!

WvdB
13 oktober 2022

Bestelling van zaterdag 8 okt 2022. Prima! Bedankt!

Christine
13 oktober 2022

Het stoofvlees was echt vies. Veel te veel kruidnagel en heel weinig vlees.

Reactie van 't Krinkelhoekje

We hebben u een mail gestuurd met gepaste oplossing. Dankjewel

Peter en Inez Gommans Den Ouden
12 oktober 2022

Frites was niet zo warm, rest prima. Gevraagd om in alu.folie te verpakken, was niet gedaan.

Ao
9 oktober 2022

Lekker genieten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anouk
9 oktober 2022

De beste vegetarische kapsalon die ik heb gehad

Iris de Veer - Drukkerij Wihabo bv
5 oktober 2022

Heel fijn dat het geregeld kon worden om toch in Geffen te bezorgen! Wel was het zo dat er een frietje te weinig bij de bestelling zat en om heel eerlijk te zijn was de friet inmiddels wat koud/slapper. De snacks waren wel top!

Daniëlle pigmans
5 oktober 2022

Vers en lekker echte kwaliteit

Peter en Inez Gommans Den Ouden
5 oktober 2022

Het was weer heerlijk!

WvdB
4 oktober 2022

Bestelling van zaterdag 1 okt 2022. Top! Bedankt!

R
2 oktober 2022

Super snel bezorgd en het eten was nog heerlijk warm! Sausjes ontbraken maar verder aan de kwaliteit niks te tippen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mart van Deutekom
2 oktober 2022

Beste Met betrekking tot de kwaliteit van de geleverde bestelling was het heel smakelijk echter het was lauw, helaas. Met vriendelijke groeten, Mart

Guus
1 oktober 2022

Snelle levering, prima prijs en uitstekend eten

Lorraine
29 september 2022

Erg snelle levering en waar voor je geld. Grote porties en erg lekker.

Ilona
28 september 2022

We bestellen regelmatig hier kapsalons maar soms wisselt de kwaliteit. De frietjes hadden net een tikkie gaarder gekund en de hoeveelheid gesmolten kaas raakte de rand niet eens. Dat valt me wel vaker op. Ik heb ook wel eens meer saus gehad dan vandaag. Iets meer zout op de frietjes in de kapsalon mag ook, trouwens.

Peter en Inez Gommans Den Ouden
28 september 2022

Half uur te laat op een gewone dinsdag...?

Maikel Auwens
27 september 2022

Het was allemaal heerlijk en nog warm toen het in Lith aankwam. De bezorging duurt wat langer maar wel correct.

WvdB
27 september 2022

Bestelling van zaterdag 24 sep 2022.

Marco Ahsmann
26 september 2022

Van bestelling tot bezorging prima gegaan

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Dinther
25 september 2022

Deze keer perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angelina
25 september 2022

Super snelle bezorging en de spare ribs zijn super lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henrie
25 september 2022

Vandaag minder , slappe frietjes en kroketten waren zo zacht dat ze plat in het bakje lagen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bierman
25 september 2022

Bestelling was compleet, alle producten naar wens. Het was helaas wel vrij snel koud. Wellicht omdat we een grote bestelling in het weekend hadden?

Ellie Strik
23 september 2022
Van Ballegooij
23 september 2022
Peter en Inez Gommans Den Ouden
21 september 2022

Alles lekker en heerlijk warm!

Jan H. Nillesen
21 september 2022

Prima!

Van dinther
18 september 2022

Saté was veel te pittig was iets uitgeschoten met peper of iets. En. Vlees had een bepaalde bijsmaak. en geen kroepoek erbij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van 't Krinkelhoekje

We hebben je een berichtje gestuurd, want denk dat onze slager een foutje heeft gemaakt met de marinade. Hoor het graag en zorgen wij voor een gepaste oplossing. Groet 't Krinkelhoekje

Marc
18 september 2022
LJ
18 september 2022

Friet niet krokant, lauwwarm ook. 3 porties speciaal niet ontvangen. Duur betaald.

Reactie van 't Krinkelhoekje

Dag L, We hebben je een berichtje gestuurd. Dan zorgen wij dat het volgende keer in orde is. Groet 't krinkelhoekje

Jan H. Nillesen
18 september 2022

Prima en lekker!

Jan H. Nillesen
16 september 2022

Prima, als altijd! en erg snel.

Joost
14 september 2022

Helaas niet de kwaliteit die we gewend zijn van de kapsalon. Halfvolle bak, erg matig vet vlees en veel te veel saus. Jammer maar voorlopig de laatste keer

Reactie van 't Krinkelhoekje

Dag Joost, We hebben je een berichtje gestuurd met gepast oplossing. Horen het graag Groet 't Krinkelhoekje

Angelin Ulijn
14 september 2022

Complimenten aan de keuken en het hele team 👍🏻

Jan H. Nillesen
13 september 2022

Prima, zoals altijd!

WvdB
13 september 2022

Bestelling van zaterdag 10 sep 2022.

Peter Toonen
12 september 2022

Gewoon lekker goed eten 👍👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daniëlle griffioen
11 september 2022

Ik had een ijsje met verse aardbeien en slagroom. Ik heb besteld zonder saus en dat hebben ze super gedaan. Alleen zijn de slagroom vergeten en waren de aardbeien niet vers maar bevroren net als ijsklontjes. Ik heb dit ijsje vaker besteld en dan was het wel goed en super lekker. Mijn man vond zijn ijskoffie wel super lekker. De bezorging was super snel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van 't Krinkelhoekje

We hebben je een berichtje gestuurd. Dan zorgen wij voor een gepaste oplossing. Groet 't Krinkelhoelkje

Jan H.
10 september 2022

Prima als altijd!

Jan H. Nillesen
7 september 2022

Prima!

Peter en Inez Gommans Den Ouden
7 september 2022

Frites was niet goed warm en beetje slap. Rest prima!

Doris
6 september 2022

Niet tevreden, vooral erg duur voor de geleverde service. Mijn friet gekregen zonder satesaus. Vervolgens geprobeerd te bellen maar via de telefoon waren ze een half uur niet te bereiken. Later gebeld en zou een kortingscode krijgen, maar niks van gehoord. Jammer, voor mij geen volgende keer meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van 't Krinkelhoekje

Beste Doris, We hebben je een berichtje gestuurd. Dan zorgen wij het volgende keer helemaal klopt. Groet 't Krinkelhoekje

WvdB
6 september 2022

Bestelling van zaterdag 3 sep 2022.

M van Dorst
5 september 2022

Helaas de friet vergeten bij mijn Pesto Chicken menu. Apart moeten opeten. Kwaliteit en snelheid bezorging was goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan H. Nillesen
4 september 2022

Prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A.o.
3 september 2022
M
3 september 2022

Goede prijs kwaliteit & hoeveelheid verhouding

Vivianne
3 september 2022

Het was lekker alleen niet compleet. Er zat geen sla bij. We hadden nu alleen en bak met kip kaas en friet. De kapsalon was klaar gemaakt voor bezorgen ipv afhalen. En voor een bakje sla ga ik niet bellen en terug om het te halen want dan wordt de friet koud. We hebben dus toen maar zelf komkommer en tomaat bij gesneden.

Reactie van 't Krinkelhoekje

We hebben je een berichtje gestuurd met gepast oplossing. Groet 't Krinkelhoekje

Nillesen
2 september 2022

Prima!

Lize
31 augustus 2022
Peter en Inez Gommans Den Ouden
30 augustus 2022
WvdB
30 augustus 2022

Bestelling van zaterdag 27 aug 2022.

Anoniem
29 augustus 2022
Angelina anthonijsz
26 augustus 2022

Super op tijd met bezorgen en de spare ribs zijn verrukkelijk.

Peter en Inez Gommans Den Ouden
24 augustus 2022

Super service en heerlijk gegeten.

Joep
23 augustus 2022

Eten was warm en echt echt super lekker! Bezorging mocht wel iets sneller en bezorger iets beter gezind maar die zou het wel druk hebbe gehad dus geen probleem.

Marco
7 augustus 2022
Geert-Jan van Niftrik
7 augustus 2022

Ribjes super lekker maar de meegeleverde salade was zeer slecht veel harde stukken en weinig smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Megens
6 augustus 2022

Speciaal vergeten op het supertje speciaal speciaal. Uien op de super frikadel speciaal zonder uien en de friet was erg taai. Ze zijn het supertje wel na komen brengen, maar hebben niet gezellig met zijn allen kunnen eten helaas.

Marco Ahsmann
6 augustus 2022

Ik had 2 frites speciaal en 2 fricandellen speciaal besteld. Bij de laatste zaten er geen bakjes speciaal bij. Helaas niet compleet dus.

Nick
6 augustus 2022
Lonneke
4 augustus 2022

Supersnelle bezorging en heerlijke burgers..

Peter en Inez Gommans Den Ouden
3 augustus 2022
Appie
3 augustus 2022

1 uur behoorlijk lange bezorgtijd, echter friet en hamburger waren goed

Jan H. Nillesen
2 augustus 2022

Prima en heerlijk!

WvdB
2 augustus 2022

Bestelling van zaterdag 30 juli 2022. Alles goed! Bedankt!

Inge
1 augustus 2022

Het eten kwam 20 minuten later, ook waren helaas de sausjes niet mee geleverd. Normaliter zeer tevreden, helaas nu wat minder

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bert
31 juli 2022

Nog altijd de beste snackbar van Oss. Helaas was de bestelling niet compleet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

agnes brakel
30 juli 2022

raar, laatst zat er kroepoek en mayonaise bij de sate met sla en friet en nu niet

Vivian
29 juli 2022
LJ
27 juli 2022

Eten werd op tijd bezorgd, was lekker warm en smaakte heerlijk!

Peter en Inez Gommans Den Ouden
27 juli 2022

Heerlijk gegeten!

Jan H. Nillesen
26 juli 2022

Was probleempje, de bestelling was niet geheel compleet, en de telefoon scheen er naast te liggen, we misten 2x stoofvlees. Er zat dus niets anders op, dan dat mijn vrouw zelf hoogte kwam nemen en toen is het onmiddellijk dik goed gemaakt!

WvdB
26 juli 2022

Bestelling van zaterdag 23 juli 2022. Weer zeer goed! Bedankt!

Harold van Gruijthuijsen
25 juli 2022
Hans
23 juli 2022

Saté en bami waren goed warm. En de bezorging was snel. De bezorger was vriendelijk.

Fatih Us
23 juli 2022

Toppers! Altijd heerlijk en super enel bezorgd! Zeker aan aanrader

Kinderfeest
23 juli 2022

Zoals van te voren afgesproken. Keurig op tijd. Friet warm en krokant. Top!

Hans
22 juli 2022

Goede kwaliteit snelle levering / bezorging. De kip was lekker warm en mals, De friet was lauw die mag wel warmer. Voor de rest was het eten van goede kwaliteit

Patrick van hooijdonk
22 juli 2022

Had een heel erg lekkere salade en de bezorger zei al dat het bakje lekte. Helaas bleek dit ook te zijn en uitgepakt was er veel saus uit. Bakje zat met plakband dicht. Mss is er ook een andere optie voor het verpakken. Verder was het weer zoals altijd goed!

Yolanda Gevers
22 juli 2022

De ijskoffiebeker had een scheur waardoor alle ijskoffie in het papieren verpakkingsmateriaal zat ipv in de beker. Na een telefoontje werd er direct een nieuwe bezorgd. Grote klasse!

aggie
22 juli 2022
patrick van der heijden
21 juli 2022

vriendelijke bezorger , heel snel bezorgd op het adres mijn complimenten daarvoor en super lekker gegeten alleen het stokjebroodje met filet american ipv van italiano dat was alleen het verevelende maar zou hier wel vaker bestellen !

Peter en Inez Gommans Den Ouden
20 juli 2022

Bezorger was laat. Te warm misschien... een tropische dag.

Jan H. Nillesen
19 juli 2022

prima!

WvdB
19 juli 2022

Bestelling van zaterdag 16 juli 2022. Zeer goed! Bedankt!

Joop
16 juli 2022
Jan H. Nillesen
15 juli 2022

Prima, zoals altijd!

John
15 juli 2022

Friet is droog, hard en lijkt wel 3x gebakken te zijn. Normaal gaat het redelijk, maar was nu echt niet te eten.

E van Dongen
14 juli 2022

De saté was doorbakken en ik vond dat er te weinig satésaus bij zat. De salade was wel lekker maar heel weinig. Prijs kwaliteit klopt niet

eline
13 juli 2022

Het bestelproces ging gemakkelijk en het eten was optijd klaar. Het eten was enorm lekker en beter dan de grotere fast food ketens.

Peter en Inez Gommans Den Ouden
13 juli 2022

Heerlijk gegeten!

Ria Harms
12 juli 2022

De hamburger was binnen nog een beetje rauw dat vond ik niet zo goed verder smaakte het wel goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

WvdB
12 juli 2022

Bestelling van zaterdag 9 juli 2022.

Samy
10 juli 2022

Kei lekker

Jan H. Nillesen
9 juli 2022

Lekker!

Stephanie
9 juli 2022

Heerlijk gegeten, kinderboxen hadden leuke gevarieerde kadootjes en heel snel bezorgd!

M
9 juli 2022

Goed gevulde bestelling met goede prijs kwaliteit verhouding

Meijer
8 juli 2022

Prima service zo

Peter en Inez Gommans Den Ouden
6 juli 2022

Heerlijk gegeten!!! De burger was superlekker.

agnes brakel
4 juli 2022

kipsate was superlekker gegrild. bedankt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan H. Nillesen
3 juli 2022
P.Jand
2 juli 2022

Lekker, goed warm en snel bezorgd

Nick de Groot
2 juli 2022

Extra bestelde mayonaise vergeten

MT
2 juli 2022

Was weer heerlijk!

Peter en Inez Gommans Den Ouden
1 juli 2022

Alles heerlijk en lekker warm. Top!

Chantal
30 juni 2022

De spareribs waren weer geweldig alleen onbegrijpelijk dat als je online spare ribs besteld het duurder is als dat je het zonder bestelling bij de cafetaria gaat halen. Bezorgkosten is normaal maar dit vind ik niet echt normaal. Dus verhoging en nog is bezorgkosten.

Reactie van 't Krinkelhoekje

Dag Chantal, Dankjewel voor je berichtje en dat het allemaal lekker was! De kosten bovenop de bezorgkosten zijn er, omdat bezorgen extra kosten met zich meebrengt. Denk hierbij aan extra personeel, vervoer, verpakking en ga zo maar even door.. dat red je niet met €2,50 helaas. Je kan tenslotte zelf bepalen om het af te halen of laten bezorgen. Vandaar deze prijsstelling.

Peter en Inez Gommans Den Ouden
29 juni 2022
WvdB
28 juni 2022

Bestelling van zaterdag 25 juni 2022.

Edward Putters
27 juni 2022
Reactie van 't Krinkelhoekje

Dag Edward, jammer dat de bestelling niet naar wens is geweest! We nemen contact met u op zodat we zorgen voor een gepaste oplossing.

-
27 juni 2022

Lange wachttijd (dat is dan nog niet erg) als het dan helemaal lekker zou zijn Maar friet was echt super hard en droog.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van 't Krinkelhoekje

Dag anme, We hebben u een mailtje gestuurd met gepaste oplossing.

Marianne Rijken
26 juni 2022

Ik had er een extra broodje bijgevraagd en daarvoor een extra grote fooi gegeven. 4 euro. Maar geen extra broodje. Dus de eerst komende keren geen fooi dat is zeker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van 't Krinkelhoekje

Dat is natuurlijk niet de bedoeling geweest! We nemen contact met u op en dan komt het goed.

Gertie
24 juni 2022

Die avocadoburger! Echt heel lekker!

Peter en Inez Gommans Den Ouden
24 juni 2022

Alles heel lekker, alleen de friet was niet zo warm meer. Kwestie van logistiek misschien...?

Van oort
20 juni 2022
Van Orsouw
18 juni 2022
Jan H. Nillesen
18 juni 2022

PRIMA!

Melanie h
18 juni 2022

Super goed weer bedankt

Peter en Inez Gommans Den Ouden
18 juni 2022

Heerlijk gegeten en de extra sla op de burger wordt zeer gewaardeerd!

G
18 juni 2022
Lamoen
16 juni 2022

Niet het juiste geleverd en friet lauw

Bart
16 juni 2022

De friet was deze keer hard, taai en koud (is anders nooit het geval). De frikadel en groentekroket waren wel goed.

Molleman
15 juni 2022

Hadden normale spareribs besteld en pittige gekregen. De friet was erg slap, zeker niet wat we gewend zijn. Erg jammer

Peter en Inez Gommans Den Ouden
14 juni 2022

Alles heerlijk en lekker veel sla op de burger, bedankt!

WvdB
14 juni 2022

Bestelling van zaterdag 11 juni 2022.

Angelin
13 juni 2022

Voor mij nieuw friet kip en groene pesto mayo etc geweldig echt heerlijk

John
13 juni 2022
Marco Boumans
12 juni 2022

Lekkere frites, goede portie en snel geleverd. Bestelling is eenvoudig te plaatsen via de app.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nikki
12 juni 2022

Na een aantal keer wat vergeten bij het eten, nu het eten compleet. Alleen de cadeautjes bij de kindermenu’s vergeten.. jammer! Desondanks was het eten lekker, compleet en snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan H. Nillesen
11 juni 2022

Prima, als altijd!

Peter en Inez Gommans Den Ouden
8 juni 2022
Mike
8 juni 2022

Alles netjes op tijd en alles was goed zoals we besteld hadden

Jan H. Nillesen
7 juni 2022

prima

WvdB
7 juni 2022

Bestelling van zaterdag 4 juni 2022.

Van Breda
4 juni 2022

Wij hadden een spareribmenu voor 2 maar we kregen alleen de spareribs, 2 porties friet en 1 bakje salade. We misten dus 1 salade, 2 fritessaus en het zakje met vochtig doekje e.d. Jammer, zijn we niet van jullie gewend. Wat we hadden smaakte overigens prima!

Jan H. Nillesen
4 juni 2022
Jd
3 juni 2022

Kip sticks waren wat vet, frietjes te hard gebakken, net of ze 2x in vet geweest waren. Hamburger was prima

WvdB
31 mei 2022

Bestelling van zaterdag 28 mei 2022.

Jan H. Nillesen
31 mei 2022
Michel Bettonviel
30 mei 2022
Astrid Megens
29 mei 2022

Echt heerlijke hamburgers alleen jammer dat we 1 portie friet te weinig hadden gekregen. We hebben dit zo maar gelaten omdat alles koud zou zijn voordat het portie friet bezorgd zou worden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van 't Krinkelhoekje

Fijn dat het allemaal lekker is geweest. Allen frietje hoort er wel bij te zitten! Heb u ter info een mailtje gestuurd

WvdB
25 mei 2022

Bestelling van zaterdag 21 mei 2022. (Prijzen zijn dit jaar wel al 27,8% gestegen...)

Reactie van 't Krinkelhoekje

Dankjewel voor je berichtje. Wat betreft de prijzen voor zijn 20% hoger dan afhalen idd en teeffelen heeft €3,50 bezorgkosten gekregen ( i.p.v. €2,50) door de stijgende kosten en vooral met bezorgen komen we daar niet onderuit helaas.

Monique
24 mei 2022
T&JteO
23 mei 2022
Marie
23 mei 2022

Weer uitstekend en snel klaar

Nicolette
22 mei 2022

Super goed Mooi op tijd en heerlijke hapjes

Desire Wijler
20 mei 2022

De hamburgers, garnalenkroket, en zalmsalade en friet met kip waren erg verpletterd en uit elkaar. Het leek wel of ermee geschud was of gevallen. Terwijl het best een dure bestelling was. Maar het smaakte wel top zoals ik gewent ben van jullie.

Reactie van 't Krinkelhoekje

Dag Desire, We hebben je een mailtje gestuurd. Excuses voor het ongemak!

daniquevanderlee@hotmail.com
20 mei 2022

Helaas wordt het nog wel eens vergeten de opmerkingen te lezen. Alsook bij deze bestelling, helaas toch uien bij de bestelling ondanks de vraag deze eruit te laten. Wellicht de keuzes uitbreiden zodat daar al gekozen kan worden om een product zonder uien te bestellen.

Reactie van 't Krinkelhoekje

Excuses dat het meerdere malen is misgegaan! We gaan er op letten. We hebben een mailtje gestuurd met passende oplossing.

Jacqueline van Veggel
19 mei 2022

Helaas was het eten deze keer niet warm. Lauw... wat ik niet gewend ben. Altijd erg tevreden... helaas vandaag niet..De frites zat ook aan elkaar geplakt. Erg jammer....

Reactie van 't Krinkelhoekje

Onze excuses we hebben je een mailtje gestuurd met passende oplossing. Dankjewel

Gwen
18 mei 2022

Lekkere frietjes!

WvdB
18 mei 2022

Bestelling van zaterdag 14 mei 2022.

Jan H. Nillesen
16 mei 2022
Van Breda
16 mei 2022

Niet te geloven! Nog zo warm en van hoge kwaliteit, ook al is het al even uit de oven/frituur en onderweg geweest naar mijn huis. Topkwaliteit eten, vriendelijke bezorgster, goede duidelijke communicatie via de mail (bestelling gelukt, betaling voldaan, bestelling onderweg). Het blijft prettig om hier eten te bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Christine Van Fessem
16 mei 2022
Grans
15 mei 2022

Friet hard gebakken droog en lauw.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

MvD
15 mei 2022
WvdB
11 mei 2022

Bestelling van zaterdag 7 mei 2022.

Van Ballegooij
10 mei 2022
Sharissa
8 mei 2022

Vriendelijke bezorgers, Mexicaanse kapsalon is heerlijk !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ellen Vermeulen
8 mei 2022

Heerlijk gegeten. Bestelling was keurig op de afgesproken tijd klaar.👍

Anne-marie van den Brand
7 mei 2022

Hallo, het eten wat we hebben gekregen was goed, maar we hadden 2x frites stoofvlees besteld en ook betaald, maar helaas niet gekregen.

Ine
6 mei 2022
Ballegooij
5 mei 2022

Heerlijk

Fam. G
4 mei 2022

We vond3n het jammer dat de bestelling niet compleet was. Friet moest, na oms belletje, worden nabezorgd. Laatste ging niet van harte. Het feit dat een bestelling niet compleet is valt niet te verwijten aan de klant. Verder was de kwaliteit van de producten perfect!

Bianca Bergers
3 mei 2022
WvdB
3 mei 2022

Betreft bestelling van zaterdag 30 april 2022.

Mandy
30 april 2022

Helaas voor het eerst niet tevreden 😌 Friet was koud en taai Spare ribs droog Hopelijk gebuurt dit niet vaker

John
30 april 2022
Yvonne
28 april 2022

De pindasaus miste en de frikandel was koud

B van Zwam
28 april 2022

De groenten bij de boeren schnitzel was verbrand en de friet was te hard gebakken

WvdB
27 april 2022

Bestelling van zaterdag 23 april 2022.

Elco
26 april 2022

Bezorging is snel en aardige bezorger. Spareribs zijn altijd goed hier!

Jan H. Nillesen
26 april 2022

was prima

Van Ballegooij
25 april 2022
Gerty
24 april 2022

Was erg lekker, snel bezorgd alleen de sausjes erg aan de prijs

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan H. Nillesen
24 april 2022
RVH
24 april 2022

Snel, warm en vriendelijk bezorgd en lekker gegeten!

WvdB
21 april 2022

Bestelling van zaterdag 16 april 2022.

Nancy
18 april 2022
John
18 april 2022

Lekkerste spareribs van Oss

Marco
17 april 2022
Corinne
16 april 2022

De Spicy chicken is een aanrader. Heerlijk!

Paul
16 april 2022
Kay
16 april 2022

Jammer dat de friet veel te hard was

Heidi Strik
15 april 2022

Prima!! Niks op aan te merken!!

Mark Goossens
14 april 2022

Friet was veel te hard gebakken. Kon het al zien aan de kleur, donkerbruin. Bijna alles weg kunnen gooien. Verwacht voor dit geld wel friet die eetbaar is. Snacks wel goed.

Peter en Inez Gommans Den Ouden
14 april 2022

Heerlijk gegeten!

H. Strik
14 april 2022

Gisteren 2 grote super frikandel speciaal besteld en opgehaald. De friet en frikandel smaakten prima, echter men was er vergeten om uitjes, curry en mayo op de frikandel te doen zodat we geen super frikandel hadden. Helaas was het de vorige bestelling ook al verkeerd gegaan, bij het burger menu geen sla en alles in losse bakjes. Jammer, hadden altijd goede ervaringen, maar door wellicht onervaren personeel wordt er wel eens wat vergeten.

Reactie van 't Krinkelhoekje

Dag Heidi, Wij zijn deze keer niks vergeten, want u heeft namelijk zelf 2x een super frikandel groot besteld en geen speciaal. Dus dan kan klopt het ook dat er geen speciaal op de frikandel zit. We sturen zo ie zo nog even een mailtje. Groet, ‘t Krinkelhoekje

WvdB
12 april 2022

Bestelling van zaterdag 9 april 2022: Prima voor elkaar. Lekker gegeten. Bedankt!

Paul Lengowski
11 april 2022

Door de drukte was de levering erg laat, en dat terwijl de mail aangaf dat de bezorger onderweg was. Dit duurde meer dan een half uur. Daardoor was de bestelling niet meer erg warm. Bovendien was hierdoor de viandel wat slap

Reactie van 't Krinkelhoekje

Dag Paul, Onze excuses! Alleen had maar even gebeld. Dan hadden we het direct voor je opgelost. Wij komen je graag tegemoet met een goede oplossing. Dankjewel

Maikel Auwens
7 april 2022

Zeer goede kwaliteit en bezorging

RvE
7 april 2022

Friet zat niet veel smaak aan, was erg donker en was niet warm.

Ine
2 april 2022
Heidi Strik
1 april 2022

Eten was helaas niet meer warm. Hadden een hamburgermenu besteld, maar kregen geen menu, dus ook geen sla of drinken erbij. Jammer..

Reactie van 't Krinkelhoekje

Dag Heidi, Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Onze excuses. Drinken zit er ook niet bij. Dus daar kunnen we helaas Niks aan doen. We nemen snel contact met je op voor een gepaste oplossing

Arjo Van Eekelen
31 maart 2022

Eten was goed en zag er prima uit. Echter vond ik een groen/grijs-kleurig hard stukje plastic van 2x1 cm tussen de nassi....

Toine van Eerdewijk
31 maart 2022

frites was niet erg warm

Patrick
27 maart 2022

Was erg lekker, hadden alleen een voor 6 personen friet ( 9 euro). Dit was maar 1 zak was eigenlijk te weinig

Maikel Auwens
23 maart 2022

Uitgebreide keuze, zeer goede kwaliteit en nette bezorging. Wel al 2x meegemaakt dat niet alles erbij zat, wat wel weer keurig werd opgelost.

Ine
7 januari 2022

Prima kwaliteit eten en prima bezorging

WvdB
6 januari 2022
Peter en Inez Gommans Den Ouden
5 januari 2022

Lekker eten en alles goed warm!

Janssen
4 januari 2022

Super service. We werden gebeld omdat de opmerking niet helemaal duidelijk was verder prima bezorging en was het eten weer super lekker

Van gestel
3 januari 2022

Het was heerlijk en mooi optijd bezorgd

Ard Verhoeven
3 januari 2022

Wederom goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Teun van Breda
2 januari 2021

Een nette gastgerichte service, hoge kwaliteit van het eten, een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Laetitia Kerssens
2 januari 2021

Het eten was goed en netjes op tijd geleverd.

Janssen
31 december 2021

Lekker gegeten!

Mike
30 december 2021

10+

C
29 december 2021
Helena
28 december 2021

Was heerlijk, goeie saté, lekkere friet, alles prima. Het heeft wel lang geduurd.

Danique
26 december 2021

Ik bestel hier graag. Echter was de bestelling dit keer wel erg laat. De medewerker aan de telefoon was niet echt vriendelijk en snauwde het personeel op de achtergrond af. Toen de bestelling er eindelijk was ontbrak er ook nog een bakje saus. Niet gewend, jammer.